توسعه گردشگری و رونق اقتصادی به سوی فردا

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت توسعه گردشگری و رونق اقتصادی به سوی فردا


سپاهان درب
نمایش «زیر سقف دودی» در جشنواره فیلم «مونترال» کانادا
ایرانی‌ها را با سریال‌هایمان به کره نزدیک کرده‌ایم!
چرا سازمان اوج دفتر پخش برای تولیداتش ندارد؟

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

اتحادخبر: تصویر امروز شبکه خبری یورونیوز کودکی عراقی است که از چنگال تروریست های داعش فرار کرده است و حالا در آغوش سربازان عراقی است.

اتحادخبر: روزنامه داون نیوز مدعی شد که نیروی هوایی ارتش پاکستان پهپاد ایرانی را که در نزدیکی مرزهای این کشور سرنگون کرد.

اتحادخبر ـ علی رضا دهقان کللی: یکی از کارهای مهمی که در ایران بعد از انقلاب صورت گرفت و می توانست کمک شایانی به ایجاد طبقه بورژوازی صنعتی و مولد کند، بازنگری قانون اساسی  و  تصحیح اصل ٤٤ قانون أساسی توسط رهبری در  سال ۸۴ بود، که طی ابلاغیه‌ای  فعالیت بخش خصوصی  در بخش‌های بالادستی و بنیانی اقتصاد مجاز شمرده شد. این اتفاق از این جهت ...

اتحادخبر: محمد حسین زندویان رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت : تا کنون بیش از ۳۰ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان دشتستان ثبت شده است.

اتحادخبر: رشته ورزشی دراگون بت که پیش از این در قالب رشته های زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت می کرد با ابلاغ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون قایقرانی منتقل شد.

اتحادخبر: تیم های شرکت کننده در این رقابت ها می توانند تا10 تیرماه برای این رقابت ها اعلام آمادگی نمایند.

اتحادخبر: افزایش جمعیت و استفاده نا درست از محیط زیست و همچنین مشکلاتی از جمله کمبود آب در بسیاری از بخش های کره خاکی، صنعت کشاورزی و تولید غذا را با مشکلات زیادی روبرو ساخته است. از این رو دانشمندان یک مرکز تحقیقاتی در ژاپن اقدام به کشت و کار بر بستر فیلم های پلیمری کرده اند.

دعوت به همکاری بیمه سامان

اتحادخبر: مدیر برق گناوه گفت: مصرف بالای مشترکان و فشار بر شبکه در یکی از ایستگاه های این شهر باعث قطعی برق در برخی نقاط در روز گذشته شد.  

اتحادخبر: مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ثبت واقعه ازدواج در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان بوشهر ۱۸.۵ درصد افزایش یافته و این در حالی است که میزان ثبت طلاق در این مدت۸ دهم درصد افزایش داشته است.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/