توسعه گردشگری و رونق اقتصادی به سوی فردا

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت توسعه گردشگری و رونق اقتصادی به سوی فردا


سپاهان درب
نمایش «زیر سقف دودی» در جشنواره فیلم «مونترال» کانادا
ایرانی‌ها را با سریال‌هایمان به کره نزدیک کرده‌ایم!
چرا سازمان اوج دفتر پخش برای تولیداتش ندارد؟

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در اولین حضور بین‌المللی خود در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مونترال» کانادا به نمایش درمی‌آید.

سینماپرس: سفیر کره جنوبی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی، با اشاره به صادرات سریال از این کشور به ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه، صنعت سریال‌سازی کره را در خدمت معرفی فرهنگ و تمدن این کشور عنوان کرد.

سینماپرس: احسان محمد حسنی رئیس سازمان اوج به سوال خبرنگار سینماپرس مبنی بر اینکه چرا این سازمان دفتر پخشی برای تولیداتش ندارد پاسخ داد.

سینماپرس: در فیلم «رگ خواب» مینا -شحصیت اصلی- تصمیم خود را می‌گیرد: «دیگر برای فکر نکردن به موانع و مصائب و مشقت‌های زندگی، پلک‌ها را نمی‌بندد و به دنیای خواب و بی‌خبری پناه نمی‌برد. بلکه ترجیح می‌دهد؛ بیدار بماند و با هر آنچه آزار دهنده است و با هرچه حکم بلیه دارد، شجاعانه روبرو شود!»

سینماپرس: سریال برادران محمودی تازه ترین بازیگر خود را شناخت از امروز حضور محمد رضا غفاری در سریال سایه بان آغاز خواهد شد

سینماپرس: اولین پوستر فیلم سینمایی «ملی و راههای نرفته اش» رونمایی شد .

سینماپرس: منوچهر مصیری کارگردان سینما در رابطه با مسأله توقیف و رفع توقیف آثار سینمایی گفت: هر کشور و حکومتی قواعد و قوانینی دارد که همه افراد از جمله سینماگران ملزم به رعایت آن هستند و همه فیلمسازان باید بر اساس قواعد کشور مبادرت به ساخت فیلم کنند تا دیگر شاهد توقیف آثار نباشیم.

به منظور بروزرسانی و ارتقاء تجهیزات سامانه مدیریت سرویس اینترنت مخابرات منطقه تهران (ecare) از تاریخ 11 مردادماه با اختلال همراه است.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی الغدیر، شهید یزدان پناه، دانشگاه، شهید زارعی، سیدالشهداء، شهید لطیفی، سلمان فارسی، شهرستان قدس و توحید از تاریخ 15 مردادماه آغاز می شود.

محمود واعظی عصر روز شنبه با وزیر اقتصاد ، دیجیتال و جامعه تایلند که به ایران سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/